Sweetestirina ♥

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

♥♥Rina min äslkling♥♥

Av Irina Martinez - 31 oktober 2011 14:07

Denna inlägg kommer handla om min älskade älskling rina och några bilder!<33



Älskling jag älskarrej tack för allt du gjort för mig du vissa mig en vännskap ingen annan vissat du fick mig att le när ingen kunde. även om vi sedan blir ovänner ska jag komma ihåg det finna vi hade ihop, du är min allra bästaste vän den kärleken du ahr gett mig är den bästa känslan. ATt vara nära dig höra dina andetag höra din röst är som att vara i sjunde himmlen med gud <33 du är allt jag någonsin velat ha och drömt om ingen kan ta din plats du äe mitt ljus över dagen du är mitt ljus över natt, du är min livs glädje du är min medicin du är min och jag är din du är hela min fucking liv. du är som en ängel ena halvan av min kropp utan dej skulel jag inte kunna varje andetag med ej känns så underbar. GE mig en chans och jag ska ge dej allt jag har du vet vem du är det stavas underbar, du är det finaste som finns som vandrat på vår jord. Jag kommer aldrig släppa taget för jag håller mitt ord, det ska va du och jag vi ska vandra hand i hand igenom eld skog och vatten ska vi finnas för varand jag ska skrika ditt namn över hela atlanten, när vi två blev ett kan aldrig glömma den natten, du är så underbar du förtjänar så mycket mer jag älskarrej baby hoppas daggarna blir fler.Du är så himla fin underbar och vacker jag behöver inte leta för jag har funnit den skatten Om ajg fick bestäma skulle vi dela liv för alltid, du byggde upp en kvinna från en flicka utan framtid. jag älskar dej baby skulle göra allt för dej du är prinssesan i mitt liv du betyder ALLT för mig. du e det finaste som finns du e så underbar prinssesan i mitt liv det ska va du och jag. du och ajg mot hela världen ja sagan ska bli sann jag kan se oss framför mig när vi vandrar hand i hand. Känner du dej ensam är du ALDRIG till besvär för när du behöver mig kommer jag redan vara där jag äslakrej min bästa vän RINA ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



                                       Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dej babay <333                                                       <----- Den finaste människan älskarrej bästis <33


                                                                                                                                                                                   

 katternas katt RINA <33 love U ♥♥♥



                                                                                                                                                                               



 Jag och du genom eld skog och vatten ska vi finnas för varand ♥♥♥   


         te amo  mi amor rina <3<3<3<3


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

See Yaah<33 Peace & Love//Irre♥♥♥  :*                           




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Irina Martinez - 25 oktober 2011 18:10

Shuue bloggen som sagt snabbt och kort inlägg Just nu sitter jag i min mammas jobb och väntar på att neneh och sassi ska komma till rinkeby så att vi kan tagga till träningen <3 annars chillar jag inen på facebook oc driiver runt lite men aja nu...

Av Irina Martinez - 23 oktober 2011 09:52


Shuue bloggen det va längesen men nu e jag tillbaka jag ska blogga när ajg ahr möjligheten <33nu ska ag berätta allt som hände förra veckan och det som kommer hända denna veckan <33 Förra veckan!<33 Förra veckan så hände allt detta. Månd...

Av Irina Martinez - 27 augusti 2011 23:40


Shuue bloggen kort inlägg blir det Just nu sitter jag hemma hos min kusin och chillar jag har tänkt på att sluta blogga överhuvudtaget för ajg känner mig ganska nere och pallar inte med nåt e lite förkyld och jag tror nog att jag inte kommer palla ...

Av Irina Martinez - 22 augusti 2011 13:51


Shuue alla bloggläsare Just nu e jag i Rinkeby i min mammas jobb, men jag måste nogg säga att jag inte kan blogga mera eftersom min data funkar inte och internet hemma hos mig funkar inte men jag kommer att blogga när ajg e hemma hos nån kompis ell...

Av Irina Martinez - 14 augusti 2011 21:40


Shuu  jag vet att det va längesen jag bloggade men har anleddning o min anleddning e: Att jag har varit bortrest till mitt hemland kuba o jag har haft jätte roligt där träffat mina kopisar o familj, tyvärr så träffade jag inte min pappa för han bor...

Ovido - Quiz & Flashcards