Sweetestirina ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av Irina Martinez - 3 maj 2011 22:51

Shuue Idah har det inte hänt så mkt jag va inte i skolan jag va o fixade min svenska pass för att jag ska åka till Kuba den 6juni såå vi fixar allt sen vi köpte väskorna o kläder o skor o allt.De bra nyheterna e att jag äntligen ska träffa min pappa o min familj o att min mamma ska aktivera min iphone igen o jag ska få massor med saker.De dåliga nyheterna e att jag inte kan blogga på hela sommaren typ o att jag inte kan lägga ut bilder på länge eftersom min bror har taggit sönder min data!! -.-"Fattar inte hur han lyckas aja en sak till så att ni vet jag kommer inte blogga lika mkt som innan för kg e ganska upptagen med dansen städa skolan plugga prov o fixa till Kuba o allt!!! Men ska försökaSee Yaah<33 Peace & Love//Irre<33

Av Irina Martinez - 2 maj 2011 07:42

God morgon bloggenVaknade just nu och haha jag borde inte vara vaken nu jag borde sova, för att jag börjar Idah 08:40 men jag vaknade nu o jan inte somna om men aja Idah ska jaga vara med Rebecca o vi ska göra: JAG HAR INGEN ANNING<3333 :-) men nu ska jag fixa migno ha nya saker Idah See Yaah <33 Peace & Love//Irre<333

Av Irina Martinez - 1 maj 2011 11:20

Shue jag vet att det va längesen jag bloggade men det e för att jag har varit upptagen jag har haft dans o allt mkt läxor o jag har inte haft datan på länge men aja, nu e jag inne på min iphone så det blir inte någon bild. Idag ska jag tagga till kanaan med världens bästa personer<333 meliz,Rebecca kheder Hanna kanske toffe ali typ sen vet jag inte mera men ajjddeeee det kommer att vara tjockt kul vi ska bada<333Nu ska jag o Rebecca möta hanna o meliz<33Ajjt bloggar mera kanske seenSee Yaah<33 Peace & Love//Irre<333

Presentation


heej jag heter irina och är 13 år, jag är från kuba! Jag e inte singel,mera kommer ni få veta i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards