Sweetestirina ♥

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Har goda nyheter o dåliga nyheter.. <33 "ingen bild"

Av Irina Martinez - 3 maj 2011 22:51

Shuue Idah har det inte hänt så mkt jag va inte i skolan jag va o fixade min svenska pass för att jag ska åka till Kuba den 6juni såå vi fixar allt sen vi köpte väskorna o kläder o skor o allt.De bra nyheterna e att jag äntligen ska träffa min pappa o min familj o att min mamma ska aktivera min iphone igen o jag ska få massor med saker.De dåliga nyheterna e att jag inte kan blogga på hela sommaren typ o att jag inte kan lägga ut bilder på länge eftersom min bror har taggit sönder min data!! -.-"Fattar inte hur han lyckas aja en sak till så att ni vet jag kommer inte blogga lika mkt som innan för kg e ganska upptagen med dansen städa skolan plugga prov o fixa till Kuba o allt!!! Men ska försökaSee Yaah<33 Peace & Love//Irre<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Irina Martinez - 31 oktober 2011 14:07

Denna inlägg kommer handla om min älskade älskling rina och några bilder!<33   Älskling jag älskarrej tack för allt du gjort för mig du vissa mig en vännskap ingen annan vissat du fick mig att le när ingen kunde. även om vi sedan blir ovänn...

Av Irina Martinez - 25 oktober 2011 18:10

Shuue bloggen som sagt snabbt och kort inlägg Just nu sitter jag i min mammas jobb och väntar på att neneh och sassi ska komma till rinkeby så att vi kan tagga till träningen <3 annars chillar jag inen på facebook oc driiver runt lite men aja nu...

Av Irina Martinez - 23 oktober 2011 09:52


Shuue bloggen det va längesen men nu e jag tillbaka jag ska blogga när ajg ahr möjligheten <33nu ska ag berätta allt som hände förra veckan och det som kommer hända denna veckan <33 Förra veckan!<33 Förra veckan så hände allt detta. Månd...

Av Irina Martinez - 27 augusti 2011 23:40


Shuue bloggen kort inlägg blir det Just nu sitter jag hemma hos min kusin och chillar jag har tänkt på att sluta blogga överhuvudtaget för ajg känner mig ganska nere och pallar inte med nåt e lite förkyld och jag tror nog att jag inte kommer palla ...

Av Irina Martinez - 22 augusti 2011 13:51


Shuue alla bloggläsare Just nu e jag i Rinkeby i min mammas jobb, men jag måste nogg säga att jag inte kan blogga mera eftersom min data funkar inte och internet hemma hos mig funkar inte men jag kommer att blogga när ajg e hemma hos nån kompis ell...

Presentation


heej jag heter irina och är 13 år, jag är från kuba! Jag e inte singel,mera kommer ni få veta i bloggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards