Sweetestirina ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Irina Martinez - 27 augusti 2011 23:40

Shuue bloggen kort inlägg blir det

Just nu sitter jag hemma hos min kusin och chillar jag har tänkt på att sluta blogga överhuvudtaget för ajg känner mig ganska nere och pallar inte med nåt e lite förkyld och jag tror nog att jag inte kommer palla att skriva mera för att min data funkar inte och för att kunna skriva måste jag åka hem till nån av min familj eller på min mammas jobb eller hemma hos någon kompis <33

såå nu sk ajag chilla och läsa nååt och messa och lyssna på musik såå att ni vet jag kommer inte blogga när jag e hemma kanske det blir en hel månad utan att blogga så va berädda på dett aja nu ska jag stänga av datan hämta glass sätta på tv och musik hämta fram boken tända lavalampan och ligga i sängen och chilla <33333


See Yaah<33 Peace & Love//Irre<333   

Av Irina Martinez - 22 augusti 2011 13:51

Shuue alla bloggläsare

Just nu e jag i Rinkeby i min mammas jobb, men jag måste nogg säga att jag inte kan blogga mera eftersom min data funkar inte och internet hemma hos mig funkar inte men jag kommer att blogga när ajg e hemma hos nån kompis eller i skolan eller nån i min familj eller i nåns jobb men jag ska berätta det som h'nger hela veckan:

Måndag(idag)

Idag har jag ledigt såå ajg ska bara chilla köpa ny väska o det <333

Tisdag(imorgon)

har jag mötte i skolan innan vi börjar med mi nya mentor (jobbigt), mina kompisar säger att vi redan får läxor när vi har mötte( knazz skola) :S

Onsdag(efterimorgon)

Börjar jag skolan och då kanske jag kan blogga igen <33 :D

Torsdag/ frdag<33

vet jag inte men har skola  tror jaag <3<3<3


Lördag// SÖöndag

Vara hemma hos min kusin som åker till kuba den 29 augusti<3<3

Hon e bara 2 år och ska åka till kuba för första gången men min morbror o moster och min andra kusin <3<3<3


Aja det var allt för idag

 

See yaah<33 Peace & Love//Irre<33


Av Irina Martinez - 14 augusti 2011 21:40

Shuu 

jag vet att det va längesen jag bloggade men har anleddning o min anleddning e: Att jag har varit bortrest till mitt hemland kuba o jag har haft jätte roligt där träffat mina kopisar o familj, tyvärr så träffade jag inte min pappa för han bor i usa. :( <3 men aja nu e jag hemma i sverige igen o jag ska ladda upp bilder någon annan dag för jag håller på att fixa bilderna till mitt usb <3<3 u ska jag ta ett bad o sen ligga i sängen o chilla framför tv

BLogar mera sen.. <333 PS: jag kommer inte att blogga lika ofta nu som förr <333



See Yaah<33 Peace & Love//Irre<33

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards