Sweetestirina ♥

Alla inlägg under mars 2011

Av Irina Martinez - 26 mars 2011 08:12

Heejsaan! <33


Idah kommer det bli bäästa dagen <333

Lördag:

Lördagen börjar med att jag vaknade 06:12, sen somnade om o vaknade 07:15. Snart ska jag tagga o duscha, senare ska jag äta o tvätta.

Senare vid 2 ska jag tagga till akalla men Neneh,Åberg,Sassi och kanske H.J

Hahaha vi ska dansa <333

Nu kollar jag på tv o e inne på datan.

Nu ska jag äta o logga ut från datan o chillar hemma med tv och äter ;) (TJOOCKIS JAG VET)

Bloggar mera senare kasnke hinner blogga när jag kommer hem <33

  See yaah<33 Peace & Love//Irre<33

Av Irina Martinez - 24 mars 2011 18:59


Shuue bloggen ;) <33

Idah stannade jag en stund i skolna med aishi, neneh, ange och fanny o berättade läskiga filmer <333

Senare taggade jag hem till fanny o kollade på film"Monster vs Aliens" haahah skiit rolig film <33

Anlednningen tll att rubriken heter("Grattis älsklingar<33 :-*") är för att två älsklingar fyller år o jag vill säga grattis till de i min blogg <333



Grattis Alwa: älskarrej ha det bra älskling<333333  


Grattis Filip: älskarrej bror ha det bra <33333 :D  

   sen gick jag hem o loggade in på datan, nu ska jag chilla framför T.V.<33

bloggar imorgon <33

hittade en gammal bild på mig.

   haah förra året, eller aaa på nyårsafton <33


See yaah<33 Peace & Love//Irre<3333  

 

Av Irina Martinez - 23 mars 2011 13:46

Shuuee just nu sitter jag i mitt klassrum o skulle ha idrott, men hade inga kläder! :D SÅ istället för att sitta o kolla på skulle vi plugga till NO provet, men jag och ange e inne på datan medans veronica och evelin sitter o pluggar :D ;) <33

Hahaha idah vet jag inte vad jag ska göra! vii får se vad som händer  bloggar mera senare när jag kommer hem nu ska jag gå.


See yaah<33 Peace & Love//Irre<333

Av Irina Martinez - 22 mars 2011 20:05

Hahha nu kommer jag kanske inte orkar skriiv aså mkt men försöker iafall..


Söndag:

Jag började med att gå upp sen loggade in på datan, jag frågade nenneh vad hon skulle göra hon skulle vara med miimii, så jag frågade hanna o hon ba aa visst vi kan göra något, såå jag o hon möttes vid vällingby hallen vi chillade där snackade lite. Sen taggade vi till Kfem o satt vid stolarna o då kom daniel, o hans kompis (glömt vad han heter)

SEn taggade vi till donken o mötte meliz o rebecca, vi åt o det o chillade sne gick vi tillbaka till vällingby hallen o träffade daniel, zack, zakii,kheder, victor och faisal. o vi chillade. 

sen hände det skiit mkt mera o jag pallar inte skriiva <333

ahaha aja ifall jag hade det roligt <33


måndag. tisdag

Mådag: hände inte så mkt va med meliz,hanna och asma i vällingby o chillade o det <33333

Tisdag:(idaah)

Va jag i skolan skiit trååkigt efter skolan chillade jag en stund utanför min skola med några kompisar <33 snackade lite hemlisar o det haah ;)

 sen så ringde min mam mig o ba kom till vällingby, så jag taggade ditt sen hon ba vi ska köpa dina converse idah, så fick jag nyaa converse(mina första) :P o två paket snöre <333

lägger ut bilder imorgon.

Imorgon vet jag inte vad jag ska gör men vi får se för jag sluutar sent, jag sluutar kvart över tre<333333 :*


Aja ska lämmna datan nu o gå o lägga mig i min säg kolla på tv tills jag somnar<33

bloggar mera imorgon<33


See yaah<33 Peace & Love//Irre<33  

Av Irina Martinez - 19 mars 2011 14:49

jaa jag har hittat nåt jag ska göra

Nu ska jag duscha fixa mig sen ska jag kanske åka till farsta, annars taggar jag ut till vällingby <3<3 o chillar där :*

Nu ska jag duscha sen bloggar jag o lägger ut dagens outfitt<33  

nuuu skka jag duscha !  


See yaah<33 Peace & Love//Irre<33

Av Irina Martinez - 19 mars 2011 13:13

Shuue blogge.                                                                                                          Just nu sitter jag hemma och har skiit tråkigt, det finns ABSOLUT inget att göra hemma. Aja ska fråga om någon vill gå ut!! <33333   

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      


See yaah<33 Peace & Love//Irre<33

Av Irina Martinez - 19 mars 2011 11:40


Shuue bloggen!
Jag älskar min nya blogg.
Just nu ligger jag i min brors säng kollar på tv inne på datan, på datan bloggar jag o e inne på fb=Facebook, på tv kollar jag på Disney Channel på en film Camp Rock,hhhaaahhhaa den e faktiskt bra   ahah. 
Idag vet jag egentligen inte vad jag ska göra, För fanny(min kompis) frågade om jag ville hänga med upp till vällingby, 
jag: vad ska vi göra uppe i vällingby? <33
FAnny: Kolla runt, pröva kläder, skor och kollar efter kattiga killar<33 ;)
Jag: haha aa visst! ;) vi får se <33
Nu så ska fanny vara med neneh! :( men aja jag får väl vara hemma o ha tråkigt! ska fråga om nån vill göra nåt <33
BLoggar mera senare o lägger ut bilder mera sen måste leta efter sladden till min i iPhone! <33
Lägger ut en skiit tuung lååt(om den nu funkar)  
See yaah<33 Peace & Love//Irre<33  

Shuue bloggen!

Jag älskar min nya blogg.

Just nu ligger jag i min brors säng kollar på tv inne på datan, på datan bloggar jag o e inne på fb=Facebook, på tv kollar jag på Disney Channel på en film Camp Rock,hhhaaahhhaa den e faktiskt bra   ahah. Idag vet jag egentligen inte vad jag ska göra, För fanny(min kompis) frågade om jag ville hänga med upp till vällingby, 

jag: vad ska vi göra uppe i vällingby? <33

FAnny: Kolla runt, pröva kläder, skor och kollar efter kattiga killar<33 ;)

Jag: haha aa visst! ;) vi får se <33

Nu så ska fanny vara med neneh! :(

men aja jag får väl vara hemma o ha tråkigt! ska fråga om nån vill göra nåt <33BLoggar mera senare o lägger ut bilder mera sen måste leta efter sladden till min i iPhone! <33

Lägger ut en skiit tuung lååt(om den nu funkar)  

See yaah<33 Peace & Love//Irre<33    


Av Irina Martinez - 19 mars 2011 03:26

Shuue igen<33

Okejj vi börjar så här: Jag heter irina som ni kasnke redan vet, jag e 13 år. Jag är född i Kuba har bott här i sverige i 4 år(men kan ändå skiit bra svenska)

Jag är inte singel jag har en kille han heter camilo, han är också spansk men från chile. Vi har inte varit tsm så länge men aja  

Jag älskar att vara ute med kompisar vara inne på datan lyssna på musik kolla på tv och bara soofta ed liivet.

Favorit färg: Rosa,Blå,Lilla,Svart,Vit och många mera!<33

Aaaja tror inte jag  har mera att berätta <33      

Här kommer lite bilder på mej <33   





 

Häär e jaag <33   

  Jag detta e jag o min kille<33 camilo te amo livet uut<33     


 

Jaag igenn..<33 :D  

  Hahaha jag iigen <33 vilken snygging jag e <33 ;)  

 

 Jaag det va den sista bilden jag hade att lägga upp idag <33

Jaag det va allt nu ska jag stänga av datan lägga mig i min säng o kolla på tv messa o se om jag somnar(HOPPAS DET) haah <33   Bloggar mera sen på morgonen när jag vaknar <33   


See yaah<33 Peace & Love//Irre<33   

Ovido - Quiz & Flashcards