Sweetestirina ♥

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Irina Martinez - 23 oktober 2011 09:52

Shuue bloggen det va längesen men nu e jag tillbaka jag ska blogga när ajg ahr möjligheten <33nu ska ag berätta allt som hände förra veckan och det som kommer hända denna veckan <33

Förra veckan!<33

Förra veckan så hände allt detta. Måndags: Var det inte så mkt som hände jag chillade i fritidsgården (Guldet), Tisdags: Samma sak och va hemma <33 Onsdags: Så slutade jag  15.15 senare tagagde jag hem och fixade mig hämtade busskort och åkte till rinkby för att ha dans träning<33 lägger ut bilder senare  vi hade skiit kul vi ska uppträden den 3 november i husby och senare den 3 december <333 aja bloggar snart och lägger ut bilder.

See Yaah<33 Peace & Love//Irre<33  

         







Ovido - Quiz & Flashcards