Sweetestirina ♥

Alla inlägg under april 2011

Av Irina Martinez - 7 april 2011 20:59

HUR DUM ÄR DU?

(X) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(X) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(X) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig


Summa: 4 

(X) du har sprungit in i ett träd
(X) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
(X) du testade precis om du klarade det 
(X) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
( ) ditt hår är / har varit blont 
(X) folk har kallat dig långsam


Summa: 5 

(X) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(X) du har nån gång somnat på en lektion
(X) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig 
( ) du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal.



Summa: 4


( ) du har ätit en insekt utan tvång när jag var liten/mindre.
(X) du gör detta testet när du borde göra nånting viktigt
( ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(X) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan


Summa: 4 

(X) du råkar göra sönder väldigt många saker
( ) du har trillat av stolen då den stått helt still
( ) du använder ordet ''eh'' väldigt många gånger om dagen.


Summa: 3


HAR DU ÖVER 15 POÄNG ÄR DU DUM!

Summa summarum: 14 poäng,  Jag är tydligen PRECIS PÅ GRÄNSEN<33 HAAHAH


   

See Yaah<33 Peace & Love//Irre<33  

Av Irina Martinez - 7 april 2011 20:59

HUR DUM ÄR DU?

(X) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(X) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(X) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig


Summa: 4 

(X) du har sprungit in i ett träd
(X) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
(X) du testade precis om du klarade det 
(X) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
( ) ditt hår är / har varit blont 
(X) folk har kallat dig långsam


Summa: 5 

(X) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(X) du har nån gång somnat på en lektion
(X) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig 
( ) du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal.



Summa: 4


( ) du har ätit en insekt utan tvång när jag var liten/mindre.
(X) du gör detta testet när du borde göra nånting viktigt
( ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(X) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan


Summa: 4 

(X) du råkar göra sönder väldigt många saker
( ) du har trillat av stolen då den stått helt still
( ) du använder ordet ''eh'' väldigt många gånger om dagen.


Summa: 3


HAR DU ÖVER 15 POÄNG ÄR DU DUM!

Summa summarum: 14 poäng,  Jag är tydligen PRECIS PÅ GRÄNSEN<33 HAAHAH


   

See Yaah<33 Peace & Love//Irre<33  

Av Irina Martinez - 7 april 2011 19:38



 

Hahahaha  driiv bild <333

 

jaag hemma hos min kusin i farsta<333


 

jaaag hemma hos angelica <33 EGOBILD<33



Camilo min älskade älskling<333 vii tvåå livet uut, har redan gått 1 månad och snart två veckor. <3333 LOOVEE YYAAHH

 

Jag när jag gick i fyyran feman eller sexan kommer inte ihåg men jag va liten iafall<333 :D

   

Jaag o min älskade fanny vii tvåå liivet uut älskarrej syrran<3333

Jaaag o min ammoor alejandra <333333

 

Jaag o mitt gääng. Meliz, Linnea, Rebecca, Alwa och jaag <33333  

ahaha jaag hemma hos min kusin i farsta <333333


   

Nyårsafton förra året<33333 hemma hos fanny  *MINNE*

jaaag haaaahhaa 

 

haahaha <333 inget att säga<33  

   

gillade den faktiskt den va fiin tycker jag <333


  

Hahaha årets skolfoto( 7:ans) <333 

Aja det va allt för idah <<33 kanske bloggar imorron <33


   

Aja det va allt för idah <333333

                                               

See Yaah<33 Peace & Love//Irre<333

Av Irina Martinez - 7 april 2011 18:02

Shuue jaa som min rubrik säger" Ont överallt men e stolt o gla" anlednningen till att jag har det som rubrik är att jag dansade hela vecka o jag har onte överallt men har gjort STOOORRAA framsteg på mina rörelse! <3<3<3

Onsdag<33

I onsdags gjorde jag inte så mkt jag taggade till rinkeby o dansade. sen vid halv tio åkte jag hem med mamma i bil! <33 o nu har jag ont överallt men e glad för kan alla steget! <33


Torsdag(idag)

inte gjort så mkt va i skolan o dansade sen till guldet chillade o nu sitter jag hemma äter pizza o kollar på tv o FB= facebook.


aja nu ska jag ladda upp bilder <33

 

See Yaah<33 Peca & Love//Irre<333   

Av Irina Martinez - 5 april 2011 21:40

Jag vet att jag inte har bloggat på två dagar men jag har anledningar till de två dagarna <33 men jag berättar vad jag gjorde de två dagarna<33

Söndag<33

Vaknade jag o va skiit trött efter festen som va i lördags, men jag vaknade så ringde neneh mig.

Neneh: irina vill du vara uppe i vällingby med mig o kolla på kläder o det?<33

Jag: aa visst men jag ska klä på mig o det sen messar jag när jag e i vällingby.<33

Neneh: aa men skynda dej <3

Jag kläde på mig o allt, sen när jag va i vällingby messade neneh mig o ba irre jag va tvungen att tagga hem.

då ringde jag ange o frågade om hon ville göra når så taggade jag hem till henne o chillade där <3333


Måndag<33

efter skolan stannade jag en stund o tänkte vad jag skulle göra, sen kom jag på att det va dans. Så jag taggade o dansa lärde mig nya steg o nu kan jag typ näästan hela dansen.


Tisdag: <33

Gjorde inte så mkt har ont i nacken såå kan inte göra så mkt men aja <33333

 blogga merra snart skaa bara fixaa en sak  


See yaah<33 Peace & Love//Irre<333  

Av Irina Martinez - 3 april 2011 00:42

Shuue kom nyss hem från dicot, i vällingby (tegelhögen) haahah det va nästan ingen dära men jag hade ändå kull jag dansade häcken av mig ahahah spc på spanska lååtar    

Hahahahah jag e skiit trött har tappat röösten , nässta discot ska jag komma


Aja nyu ska jag ta o lägga mig lyssna på musim o kolla på tv tills jag somnar 

bloggar mera imorgon OM JAG FÅR DATAN OFC= Ofcourse


                                                

                             See yaah<33 Peace & Love//Irre      

Av Irina Martinez - 2 april 2011 01:43

shuuee, 

laddar till imorgon. Därför att  imorgon bliir feeesst med poolare!! <333 

i vällingby tegelhögen. jag kanske ska ditt med åberg 

Typ inget mera att sääga, ajaimorgon  som sagt kort inlägg o feeeest 

ahah deet bliir kuuul <3333333 

  <--- du o jag liivet uut  jag älskarrey mest camilo älskling, te amo mas que nada tu eres mi vida- översättning(jag älskarrej mer än något annat du e mitt liv)

Juuste idag e det en månad o en dag med min älskade älskling camilo, älskarrey <3333 bloggar mera sen imorgon <33


                             

                 See yaah<33 Peace & Love//Irre<333  

Av Irina Martinez - 2 april 2011 00:14

shuue ...igen haah nu har jag laddat upp massor med bilder till min data från min iphone <33 här kommer några, jag kommer så klart skriva vilka det e o vart o när det va <33333


 

Detta e faisal, vi va i donken <333 skiit sööt


 

fyyyyfaan vad kattiiga <33 danniiieell min soon o kkhheeddeerrr min broor i donken <3333


 

jaag i vällingby hallen <33333 hhhaahah

     

kaaaatteerrnnaaas mamma  meliiz <3333 i Kfems tooa <33


  fuuula jaag <33 :D


fawaad skiiitt sööt <333333333 :D


    

kattiiig soon <33 <3 DANIEL<3 i donken <33 :D

  meeeellliiiizzz ooo jaaaaggg<33333333333 :* :D


 

hahahaah e inte vii fööööööör sexiiiiga<3<3<3<3<3   

harr hittat på en nyy saak, efter varje inlägg ska jag avvsslluutaaa såå hära, alltså ska jag ha en bild och sen texten som e :See yaah<33 Peace & Love//Irre<33:

                                          

                             See yaah<33 Peace & Love//Irre<3333333


Ovido - Quiz & Flashcards